fredag den 28. september 2007

Ugens teknikudfordring

Efter at have snakket med nogle stykker af jer og fået en masse dejlig KK (tak for det ;o), er jeg kommet frem til, at der for freemtiden kommer en månedudfordring - og en udfordring om ugen. Udfordringen kan være alverdens ting...

Denne uge er det:

Brug fugle på dit LO

Jeg elsker fugle på mine LOs - og fugle er virkelig hotte lige nu. Hvis du vælger den nemme løsning stempler du en lille fugl eller klipper en ud fra et stykke papir. Vælger du den lidt sværere, kan du selv tegne en - lave en i papir eller..... Kun fantasien sætter grænser.

Glæder mig til at se, hvad du kommer op med. Og husk nu at sende det til mig på mailen ;o)
God fornøjelse.

----------------------------------------------------------------------------------------------
Christina (LaChris) har lavet et hamrende flot LO her. Jeg er helt vild med uglen og det passer rigtig godt til billedet... Og læg lige mærke til den lille detalje med det udklippede blad....

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Super flot LO. Kan rigtig godt lide uglen.