torsdag den 20. september 2007

Dagens Scrap-lift

Er du gået helt i stå med at scrappe, så leg med på Dagens Scraplift, som vil komme op på bloggen af og til...
At scrap-lifte er rigtig fedt - og man bestemmer selv graden af liftningen. Nogle bruger bare LOet til lige at komme godt i gang, mens andre sætter papir og billeder, tekst og overskrift præcis som på det fundne LO. Alt er tilladt - og jeg vil meget gerne se, hvad I har lavet, så husk at sende det til min mail, så jeg kan lægge det herind...

Her kommer Dagens Scraplift-LO:

LOet er fundet her: http://twopeasinabucket.kaboose.com/userprofile.asp?user_id=94426

Jeg har valgt LOet dels pga de dejlige farver - og dels fordi der er så mange fede detaljer på det - og ikke mindre end tre billeder.
Glæder mig til at se, hvad I får ud af det ;o)

Ingen kommentarer: